maaikeloopt.reismee.nl

Overpeinzingen in Oeteldonk

Een rustdag gisteren in Den Bosch! Of Oeteldonk zoals het inmiddels heet, vol met rood wit gele vlaggen, sjaals en mensen in jasjes met heul veul emblemen. De laatste van de eerste 6 dagen liep ik met Reiny, heel gezellig, al begon ze op het laatst wel te zeuren! ;)

Ik verbleef in Drunen en Den Bosch bij dezelfde host, Rianne, die zo gastvrij was om me zowel bij haar ouders als op haar eigen kamertje te hosten! Een gek moment, zo'n eerste rustdag. In mijn hoofd stond de wandeling naar Den Bosch al heel lang vast; als ik dat eenmaal gehaald had, zou ik het wel zien. En nou heb ik dat gehaald! En heb ik al een hoofd vol wandelingen en toffe mensen, maar nog zoveel te gaan! Waar ik had gedacht rust te creëren in mijn hoofd, is er voorlopig vooral veel chaos voor in de plaats gekomen. Fijne chaos, avontuurlijke chaos, dat wel!

De rustdag gebruikte ik vooral om de komende week te plannen, wat gelukkig goed lukte: de overnachtingen tot Maastricht zijn geregeld, dat geeft dan alweer wat meer rust. Ook deed ik nog een mega-aankoop: een camera! Dus als het goed is kunnen jullie wat meer beeldmateriaal verwachten vanaf nu. En last but not least ging ik nog op familiebezoek bij Bram! Heel leuk om te zien waar hij woont en zijn studentenleven leeft :)

Vandaag heb ik een rustig dagje naar Haaren voor de boeg, waar ik via via een slaapplek heb gevonden waar ik heel benieuwd naar ben. Klaar om door te gaan!

Reacties

Reacties

Opa en oma

We genieten weer van je verhalen Maaike! Alleen hebben we nooit geweten dat Reiny ook nog zeuren kon!
Geniet er verder van en veel mooi weer, zoals vandaag en veel leuke ontmoetingen!

Opa

Zeurende Reiny: bekijk het anders. Ze zag er misschien tegenop je 3 (?) maanden niet te kunnen zien!

Ria Wingen

Leuk dat ik je berichten mag volgen. Ik wens je een prachtige pelgrimstocht toe. Hartelijke groet, Ria

Tom Botermans

Leuk om te lezen zo herkenbaar .
Nog heel veel mooie k.m.

Alex

Misschien leuk om te laten weten hoeveel km je gelopen hebt in je volgende verhaal, omdat je niet de kortste route loopt.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!