maaikeloopt.reismee.nl

Dag 105

Ben er!! Uitgebreid verslag volgt :)

Reacties

Reacties

mama

Hoera!

Jadranka

Bravo, bravissimo!!

Hanneke

Hardstikke goed, fantastisch.
Knap gedaan, complimenten.

Guido impens

Hartelijk geluk gewenst. Ik heb mee genoten van je tocht via je verslag. Geniet van Rome

Jacqui

Wow! Fantastisch

Lilian

Geweldig!!!!

Martie

Zie net je foto, geweldig , je bent er inderdaad. Deze prachtige reis vergeet je nooit meer. (Bij de volgende reis weer zo'n prachtig verslag), ik heb genoten van je tocht.
(y)

marja

Super! Fantastisch gedaan, heb van je verhalen genoten en zo met je mee kunnen reizen.

Wouter

Respect! Helaas voor de volgers :)

Joke

Geweldig Maaike! Je hebt echt iets bijzonders gedaan!
Gefeliciteerd!

Ingrid

Brava ! Ho fato bene !
Wat jammer voor ons dat we nu jou relaas moeten missen in de toekomst. Het was leuk om je te kunnen volgen. Bedankt dat je ons op de hoogte hield. Hopelijk laat je ons weten hoe we je in de toekomst kunnen contacteren, mochten we ook zin krijgen om in je voetspoor te treden.

Tom

Gefeliciteerd hier kan je hopelijk jaren met voldoening en trots op terug kijken.nogmaals gefeliciteerd .

alex

Gefeliciteerd maaike! !

Benjamin

Ik ben een beetje laat met volgen geloof ik. Mooie reis moet het zijn geweest, ik ben wel een beetje jaloers.

marie-claire et Michel

Félicitations

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!