maaikeloopt.reismee.nl

Lente?

Vandaag liep ik niet alleen! Papa kwam richting Bodegraven. Hij zou ook wel gek zijn om niet te komen, met zulk heerlijk weer. De route vandaag was een stuk afwisselender dan gisteren: over de Reeuwijkse plassen, door onverwacht rustige weilanden, en langs kronkelende riviertjes. Het leek wel lente! Dat vonden de meerkoeten, zwanen, en reigers ook.

Eenmaal in Bergambacht dronken we een welverdiend biertje en kocht ik wederom hyacinten voor mijn host- wordt dit een traditie? Jessica had heerlijk gekookt: pepperoni naar oma's recept. Het is erg gezellig, we kletsen wat af terwijl we de gevaarlijkste wegen van de wereld kijken. Dat was alweer dag 2, nog zo'n 120 te gaan?

Reacties

Reacties

Mam

Wat zul jij een hoop aardige mensen ontmoeten tijdens deze reis! Lijkt me supervermoeiend, iedere dag weer kennismaken, maar ook heel leuk!
Dag lieverd, ik ben zó trots...

Liesbeth

Intrigerend, die gevaarlijkste wegen van de wereld, zou jij daar overheen moeten? Totdat ik me realiseer dat je een tv-programma bedoelt...

Wilma Stolk

Hoi Maaike, wat gewéldig dat je dit doet! De voortekenen waren goed - schitterend weer tijdens de eerste twee dagen! Stiekem vraag ik me af hoe je dit financiert (ik ben misschien toch zakelijker dan ik dacht), en of je al je overnachtingsadresjes van te voren hebt geboekt. Wat je tot nu tie geschreven hebt, lijkt te suggereren dat je dat gedaan hebt. Een heel voorspoedige tocht gewenst Maaike!

Jessica

Het was super gezellig! Nogmaals heeeel veel succezzz en ik blijf je volgen! Als je terug ben spreken we snel af! :) enne als je over die gevaarlijkste wegen moet, jij overleeft ze zeker te weten! ????

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!