maaikeloopt.reismee.nl

Wintersport?

Waaah wat raar! Ik vertrok; maar niet met vliegtuig naar de één of andere exotische bestemming, maar te voet, langs de Rijn, waar ik al talloze keren hardgelopen en gefietst heb. Veerle liep de eerste meters mee, en papa kwam me nog stiekem achterop gefietst. Toen ik dan echt wegliep, voelde dat even heel erg eenzaam, maar algauw veranderde dat in een gevoel van vrijheid! Daar hielp het geweldige weer natuurlijk enorm bij. Ieder uur ging ik even een kwartiertje lekker in het zonnetje zitten, met een kopje warme thee, het leek wel wintersport! Verder was het eigenlijk best wel saai, zo langs het water. Gelukkig schoot ik wel aardig op, waardoor ik op het laatst nog een mooi stuk om kon lopen door de weilanden en daardoor alvast een stukje van het 'echte' pelgrimspad deed. Op het allerlaatst begonnen mijn voeten wel zeer te doen, maar gelukkig was ik er toen al bijna.

Eenmaal in Bodegraven schoot ik nog snel een bloemenwinkel in om een bakje bollen te kopen voor mijn eerste couchsurfhost (banksurfgastheer?). Eenmaal aangekomen, werd ik heel hartelijk ontvangen bij Alex. Hij maakte een heerlijke hamburger, met frietjes! Een hele goede eerste couchsurfervaring, heel relaxed. Zoveel bijzonders valt er verder eigenlijk niet te vertellen over de eerste dag, behalve het feit dat ik begonnen ben, en dat ik er zin in heb! Morgen misschien meer avonturen ;)

Liefs,

Maaike

Reacties

Reacties

Betsie

Zoooo, de kop is er af dus...mooie dag had je om te beginnen en dan ook nog hamburger met frietjes ???? dikke kus Betsie

Jadranka

In je eentje en in stilte dagen lang lopen kan inderdaad een grote avontuur zijn, alleen maar door de confrontatie met jezelf... Ik wens je een veilige en prettige reis, Maaike, leuke ontmoetingen en veel inspiratie!
Lieve groet, Jadranka

Wilma

En slaap je daadwerkelijk bij mensen op de bank? Dat lijkt me voor je rug niet zo prettig ... En die heeft de komende tijd toch al aardig wat te verduren.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!